10 نکته ای که درباره خرید ماشین در مزایده ها نمی دانستید !

10 نکته ای که درباره خرید ماشین در مزایده ها نمی دانستید!

در سراسر دنیا ، می توانید مزایده های فروشندگان خودرو را که برای عموم آزاد است ، پیدا کنید. این بدان معناست که خرید اتومبیل با قیمت مزایده تقریباً برای هر کسی یک گزینه است ، حتی اگر پروانه فروش ندارید. اگر شما علاقه مند به خرید اتومبیل با قیمت عمده هستید ، نگاهی به راهنمای مزایده خودرو ما بیاندازید تا نحوه خرید خودروی مورد نظر خود را دقیقاً مانند یک فروشنده بدانید.

مزایدهی های خودرو فقط برای نمایندگی ها
مزایده های فروشندگان اتومبیل فقط برای کسانی که دارای پروانه فروش از طرف دولت هستند ، آزاد است. در صورت تمایل می توانید مجوز نمایندگی خود را دریافت کنید ، اما روند کار طولانی و دشوار است. هر ایالت مجموعه ای از الزامات خاص خود را برای صدور مجوز فروشنده خودرو دارد ، معمولاً با تعداد معینی از اتومبیل هایی که باید هر ساله خریداری و بفروشید تا واجد شرایط شوید.

خرید ، اصلاح و فروش مجدد اتومبیل های خریداری شده در مزایدهی های فروشندگان خودرو می تواند سود منظمی برای شما رقم بزند. اما اگر فقط قصد خرید اتومبیل برای خود را دارید ، احتمالاً بهتر است در عوض از مزایده هایی که برای عموم آزاد است خرید کنید.

مزایده خودرو برای عموم آزاد است
Popular Mechanics
گزارش می دهد که دو دسته عمده مزایده ماشین برای عموم آزاد است ، مزایده ماشین دولتی و مزایده ماشین عمومی:

مزایده های دولتی یا پلیس: این وسایل شامل وسایل نقلیه شهرستان و شهر مانند اتوبوس ، کروزر پلیس ، کامیون های کمکی و غیره است. در این مزایدهی ها همچنین اتومبیل های توقیفی که به دلیل تخلفات رانندگی و جرم توقیف شده اند ، به فروش می رسد. Popular Mechanics هشدار می دهد که شما با رقابت تخصصی فروشندگان ماشین های دست دوم ، شرکت های تاکسی ، صادر کنندگان و سایر افرادی که مکانیک را به خوبی می دانند و ارزش وسایل نقلیه موجود در بلوک را درک می کنند ، روبرو خواهید شد.
مزایدهی های عمومی اتومبیل: اینها ممکن است شامل وسایل نقلیه پس گرفته شده از بانک ها ، عمده فروشی اتومبیل ، مواد مخدر در معرض سیل ، تجارت در بشکه و گاهی اوقات اتومبیل های اسپرت و SUV پیشرفته باشد. کیفیت و قابلیت اطمینان سهام از مزایده به مزایده متفاوت است ، بنابراین آماده انجام تکالیف خود باشید. از آنجا که از زمان رکود اقتصادی این مزایده ها محبوبیت بیشتری پیدا کرده اند ، رقابت برای بهترین معاملات شدید است. در واقع ، اگر مراقب باشید که بیش از حد قیمت نپردازید ، ممکن است در نهایت بیش از قیمت بازار پرداخت کنید.

در صورت برنده شدن پیشنهاد شما به پول نقد یا وام مصوب نیاز خواهید داشت. اگر قصد پرداخت با وامی را دارید که قبلاً از بانک خود تضمین کرده اید ، آماده باشید تا پس از برنده شدن پیشنهاد خود ، سپرده خود را بپوشانید. از قبل بفهمید کدام کارتهای اعتباری برای این منظور قابل قبول هستند. همچنین مالیات ، عنوان و هزینه ثبت نام وجود دارد. اگر خرید اتومبیل خود را تأمین مالی می کنید ، احتمالاً ملزم به برخورد و یا بیمه جامع توسط آژانس وام دهنده خواهید بود. بنابراین ، احتمالاً ایده خوبی است که برای کمک به شما در یافتن قیمت های بیمه اتومبیل قبل از خرید با یک نماینده مستقل Trusted Choicereg; صحبت کنید. نمایندگان مستقل با چندین شرکت بیمه کار می کنند و می توانند برای شما به صورت رایگان فروشگاه مقایسه کنند.
همه چیز می درخشد. ماشین ها اغلب در یک مزایدهی لمس می شوند ، گاو می خورند و صیقل می خورند. این یک خودروی جامد را تضمین نمی کند. همیشه سابقه خودرو را بررسی کنید و ببینید آیا VIN ها بین فاصله ، در و سایر نقاط شناسایی مطابقت دارند یا خیر.
فروشندگان ممکن است مشکلات را پنهان کنند. انواع ماسک ها و فویل ها وجود دارد که باعث می شود موتور معیوب تمیز و سالم به نظر برسد. اگر از ترفندهایی که ممکن است فروشندگان برای پنهان کردن مشکلات استفاده کنند ، نمی دانید ، دوستی را بیاورید که این کار را انجام می دهد یا به نمایندگی های اتومبیل استفاده می کند. در مزایده عمومی هیچ ضمانت و ضمانتی وجود ندارد.
به طور کلی ، بانک ها بهترین موجودی کالا را با بهترین قیمت در اختیار دارند. ادموندز توصیه می کند که این وسایل نقلیه ای است که باید در مزایده عمومی جستجو کنید. آنها معمولاً اتومبیل ها و کامیون های مسترد شده ای هستند که وام دهنده فقط می خواهد آنها را با قیمت مناسب بفروشد تا ضرر و زیان خود را جبران کند. اطمینان حاصل کنید که یک ماشین کاملاً نگهداری شده و فضای داخلی آن از نظم خوبی برخوردار است ، زیرا اینها اغلب مکان های مشکل ساز برای اتومبیل های نمایشی هستند.
مراقب فروشندگان اتومبیل دست دوم که در مزایدهی می فروشند باشید. بیشتر فروشندگان اتومبیل دست دوم ترجیح می دهند به مشتریان ، سایر فروشندگان و مزایده های فروشنده بفروشند. اگر ماشین برای فروش به هر یک از راهها خیلی دور باشد ، آنها به مزایده عمومی متوسل می شوند. نگاهی دوم ، سوم و چهارم به پیشنهادات فروشنده اتومبیل های دست دوم در مزایده عمومی بیندازید. ممکن است اوضاع آنطور که به نظر می رسد نباشد.
این دیوانه خواهد شد استیو لنگ ، مزایده دهنده سابق ، آن را "سرمایه داری در خالص ترین شکل خود" می خواند. مزایده های اتومبیل به سرعت حرکت می کنند و شدت زیادی را تحمل می کنند. برای تصمیم گیری می توان به راحتی احساس عجله و فشار کرد ، بنابراین آماده باشید که به خودتان بگویید اگر در مورد وسیله نقلیه مطمئن نیستید سرعت خود را کم کنید. بهتر است که دور شوید و یک روز دیگر بخرید تا اینکه کلونیکی را که نمی توانید بفروشید بگیرید.
قبل از شروع پیشنهادات خود را محدود کنید و به آن پایبند باشید. Paul Duchene برای Car and Driver می نویسد: "قیمت بالایی را تعیین کنید و بالاتر از آن نروید. از بار دیدن نکنید ؛ با یک دوست دختر جدید یا یک دوست دانشگاهی بروید." شما برای محکم کردن قضاوت خود به تمام هوش خود نیاز دارید و نه یک اونس غرور.
اتومبیل ها به ترتیب تعیین شده نشان داده می شوند ، بنابراین زود بیایید و بفهمید چه زمانی مورد علاقه شما در بلوک قرار می گیرد. هنگام ورود به سیستم معمولاً می توانید یک کپی از لیست نمایش را دریافت کنید. اگر دیر برسید ، ممکن است فرصتی برای بازرسی از اتومبیل مورد نظر خود برای خرید در مزایده نداشته باشید.
اگر در خارج از کشور یا خارج از خانه خرید می کنید ، در بودجه خود جایی برای حمل و نقل بگذارید. آخرین چیزی که شما نیاز دارید یک سفر متقابل کشور با یک وسیله نقلیه اثبات نشده و خرابی در جایی از راه دور و گران است.
آیا مزایدهی های خودرو مکان مناسبی برای خرید هستند؟
این کاملاً به دانش مکانیکی ، تمایل شما برای تحقیق و شانس شما بستگی دارد. مزایده دهنده استیو لنگ مشاهده می کند ، "از یک فولکس واگن 200 دلاری تا یک فراری 200 هزار دلاری ، من شخصاً صدها هزار معامله را دیده ام که برای شادی آینده یک حزب - یا غم و اندوه طولانی مدت حزب دیگر" جمع شده اند.

با آمادگی مناسب و یک چشم بصیر ، می توانید در بهترین سرقت زندگی خود به خانه برسانید. فقط توجه داشته باشید که برای همه معاملات موجود در مزایدهی های اتومبیل که برای عموم آزاد است ، بسیاری از لیموها نیز در کمین هستند. بنابراین ، مطمئن شوید که از بیمه نامه اتومبیل مقرون به صرفه برخوردار هستید.