اعلام کردن زمان عرضه خودرو هامر برقی در بازار

هنگامی کههامر برقی GMC ۲۰۲۲به بازار عرضه شد،شرکت GMCخاطر نشان کرد که تریمهای پایینتر هم در دسترس قرار خواهد گرفت. از این رو شرکت جزئیات بیشتری را در خصوص آن تریمها در اختیار گذاشته است، و اکنون خوب است بدانیم که تنها تریم برای فروش در سال آینده، Edition۱، تنها در ۱۰ دقیقه کاملاً فروخته شد. با این حال، زمان زیادی طول میکشد تا همه آنها در دسترس قرار بگیرند.

EV۲، نسخه اولیه هامربرقی GMC است. قیمت این مدل از ۷۹.۹۹۵ دلار شروع میشود، و برخلاف Edition۱، تنها دو موتور دارد، که هر کدام در انتهای وسیله تعبیه شده است و هر یک درقفل الکتریکیتفاوتهای خود را دارد. بازده این خودرو حدود ۶۲۵ اسب بخار است و ۷.۴۰۰ پوند فوت گشتاور دارد. به خاطر داشته باشید که این و همه اعداد گشتاورهای گزارش شده به دلیل ارقام بسیار بالا پس از ضرب گشتاور در انتقالهای تک سرعتی در نظر گرفته شده است. شرکت اعداد گشتاور در موتورها را ارائه نکرده است، که در این صورت با دیگر خودروهای برقی بیشتر قابل مقایسه میشد.

محدوده حرکتی نیز به ۲۵۰ مایل کاهش پیدا کرده است، که احتمالاً به دلیل کوچکتر شدن بسته باتری باشد.شارژ سریعهم به ۴۰۰ ولت محدود میشود، بنابراین به سرعت تریمهای بالاتر نخواهد بود. صفحات جدا شونده سقف، پنجره جمع شدنی عقب، درب عقب MultiPro، سوپر کروز و لاستیکهای ۳۵ اینچی همگی استاندارد هستند. EV۲ آخرین رده تریمها خواهد بود که هدف شرکت این است که بهار سال ۲۰۲۴ به فروش برسد. این یعنی طرفداران مدل مذکور باید تا سه و نیم سال دیگر برای خرید این ماشین صبر کنند.

رده بعدی، EV۲X است که یک سال زودتر یعنی در بهار سال ۲۰۲۳ عرضه میشود. سیستم نیرو محرکه این خودرو مانند EV۲ خواهد بود، اما ۸۰۰ ولت شارژ سریع و ۳۰۰ مایل محدوده حرکتی به آن افزوده میشود. همچنینتعلیق ذرات تطبیق پذیروقابلیت هدایت چهار چرخاز دیگر ویژگیهای آن هستند؛ قیمت این مدل ۸۹.۹۹۵ دلار است.

جدیدترین مدل هامر برقی که تریم Edition۱ نیست و بنابراین به فروش نرسیده است EV۳X خواهد بود. این خودرو دارای سه موتور است و در پاییز ۲۰۲۲ به قیمت ۹۹.۹۹۵ دلار به فروش میرسد.